MIRCEA BATRANU


Author Mircea Batranu
Căutaţi în textul integral al cărţilor mele

Blogul de literatură Mircea Bătrânu

literatura | mircea batranuLiteratura Mircea Batranu, Blogul de literatură prezintă în pagini separate Proiectul literar Păcatele voinţei, Proiectul serial De vorbă cu soţia mea, Proză scurtă, literatură romantică şi fantastică, schiţe, momente, scenarii, nuvele, povestiri, romane. Unele cărţi şi temele lor sunt prezentate în bloguri separate sub semnul runelor.
Cărţile (tipărite şi digitale) şi editura-librăria sunt prezentate şi pot fi achiziţionate! Detaliile le găsiţi în pagina Cărţile mele!




Literatura ştiinţifică şi de specialitate, activitatea publicistică, eseistica, futurologia, analizele şi prognozele, documentarele video şi power point precum şi atitudinea politică, sunt prezentate pe blogurile mele - (My blogs)!
Mircea Bătrânu


NOTA - PRELUARE :
PRELUAŢI MAXIM 5 RÂNDURI, MENŢIONAŢI AUTORUL ŞI PUNEŢI LINK PE CONTINUARE!
Vă rog să respectaţi drepturile de autor!

proiect literar, literatura, mircea batranu, proiect serial, scenarii, proza scurta, de vorba cu sotia mea, pacatele vointei, schite, momente

01.02.2011

Postare noua in Carierista - Cartea interzisa

În curând voi publica, în Proiectul literar Păcatele voinţei, cartea a patra   Carierista-Cartea interzisă sau Cartea rostului
Am postat azi un prolog Gânduri pentru Cartea rostului 
O carte sub semnul florii şi al „seminţei vieţii – seed of life” despre răzvrătirea codului feminin în infernul lumii de azi, sub mottoul:
"A lăsat armele şi uniforma, s-a rujat şi a plecat… codul ei de femeie se răzvrătise."
Interzisă celor sub 18 ani! 
samanta vietii
Seed of life
Samanta vietii
Carierista este definită ca fiind femeia capabilă de orice pentru a parveni! Nu la acest aspect mă refer în carte, nu la oportunism, pupincurism şi lichelism, nu la parvenitismul prin orice mijloace. Dar când ajungi să te căsătoreşti cu jobul eşti pierdut! E valabil şi pentru bărbaţi.
*****

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Posteaza un comentariu aici!


Author Mircea Batranu
Căutaţi în textul integral al cărţilor mele

Literatura | Mircea Batranu

Custom Search
=========================================
Daca doriti inserarea acestui twitter Mircea Batranu in blogul sau site-ul vostru copiati scriptul urmator:
literatura mircea batranu